wtorek, 18 września 2012

ZACZYNAMY !

Witam serdecznie ;) 


Modą interesuję się od dawna, ale jakoś nigdy nie myślałam żeby dzielić się swoimi stylizacjami w internecie. Jakoś w wakacje siedzę przed komputerem i przypadkiem weszłam na fbl pewnej dziewczyny. Od niej weszłam na blog. Bardzo mi się spodobał (ma niesamowity styl )więc zaczęłam codziennie przeglądać jej blog i wiele innych również. Wtedy pomyślałam, że może ja też spróbuje :) Najpierw założyłam konto na modnej polce i bardzo się wkręciłam więc postanowiłam również założyć bloga. Można tu poznać naprawdę świetnych ludzi i wiele się nauczyć o modzie od innych blogerek. 


A teraz przejdę do stroju. Kurtkę znalazłam niedawno jak przeglądałam stare ubrania.Chodziłam w niej do podstawówki. Nawet znalazłam zdjęcie.Chyba trzecia klasa. Kto by pomyślał, znowu będę ja nosić. Myślę , że teraz leży o niebo lepiej a Wy jak myślicie ? Spodenki upolowane w sh. Muszę przyznać,że uwielbiam odwiedzać second-handy. Cieszę się jak kupie coś pięknego za niewielkie pieniądzę.

Na dzisiaj to tyle.

POZDRAWIAM ciepło :)


















8 komentarzy:

  1. o jaaaa jestem pierwsza ! super że założyłaś bloga ! będę z przyjemnością podglądać i kibicować :P ...świetna katana <3

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany teraz doczytałam że chodziłaś w niej w podstawówce :))) rewelacyjny powrót do przeszłości , tan model nigdy się nie zdezaktualizuje :)

      Usuń
  2. Też się cieszę, że w końcu mi się udało ;) Będzie mi niezmiernie miło :* Dziękuję bardzo ;)) Dokładnie :D Masz rację ten model nigdy się nie zdezaktualizuje i to jest niesamowite ;))

    POZDRAWIAM ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetnie ...bardzo się cieszę,że założyłaś bloga...Masz piękne imię, bardzo je lubię, a to dla tego że przyjaciółka mojego domu też ma tak na imię, fantastyczna młoda dziewczyna, bardzo ciepła:)))
    Znamy się tylko z monitora/ekranu ale czuję do Ciebie sympatię ....fajna z Ciebie dziewczyna :)))
    Świetna kurtka, aż trudno uwierzyc, że ją przechowałaś i jest w świetny stanie :))
    Powodzenia i wytrwałości życzę w prowadzeniu bloga :)))pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku ;) Dziękuję ślicznie :) Nie wiem co powiedzieć jest mi bardzo miło :) Tyle ciepłych słów ;) No tak znamy się tylko z internetu, ale również bardzo Cię polubiłam :) Biję od Ciebie tyle ciepła ;) Jestem pod wielkim wrażeniem, że znajdujesz czas na prowadzenie bloga;) Jesteś niesamowita :) a co do kurtki... Lubie chomikować stare ciuszki czasem to zaleta ale często też wada;p i tym sposobem kurtka się przechowała ;)
    Dziękuję bardzo :)) POZDRAWIAM ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pleeeease allow me to comment from a guy's perspective; and tell you that I love your long elegant legs. They look so sexy in this outfit.
    Kisses and compliments from Denmark.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)